تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی، معمولا برای خانواده ها یک مشکل اساسی به حساب می آید، شاید بخاطر جا به جایی این وسیله از لحاظ سنگین بودن، و یا از لحاظ هزینه حمل و نقل، و از همه مهمتر آسیبی که حین جابه جایی ممکن است ایجاد شود، تمام عوامل ذکر شده موجب شده است که به محض نیاز به تعمیر این دستگاه مدام  در ذهن خود با سوالاتی چون: حالا باید چیکار کنیم؟  چجوری دستگاه را منتقل کنیم؟ و یا فرد متخصص برای تعمیر را چطور پیدا کنیم؟ و... درگیر باشیم. واقعیت این است که تعمیر ماشین ظرفشویی به عنوان دغدغه ای بزرگ  مخصوصا برای خانمها می باشد. از طرفی در دنیای ارتباطات گسترده امروزی با وجود نت و فضای مجازی به دست آوردن اطلاعاتی مفید، در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی و یافتن افراد متخصص و ماهر و یا مجموعه ای از کادر مجرب که در تعمیرات لوازم خانگی توانایی و مهارت داشته باشند میسر شده است. ابتدا اشاره ای می کنیم به تاریخچه ماشین ظرفشویی:

خانم ژوزفین کوچران ماشین ظرفشویی اولیه را، در سال 1886 اختراع کرد. این دستگاه پایه و اساس ساخت ماشین ظرفشویی کنونی شد و در مدت کوتاهی مورد اقبال در بازار لوازم خانگی قرار گرفت و سهم قابل توجهی از بازار را نصیب خود کرد.

گروه هدف برای خرید این وسیله خانمها بودند که واقعا نیاز اصلی به ساخت وسیله ای داشتند که شستن ظروف را بر عهده بگیرد. رستوران ها، مراکز پذیرایی،  آشپزخانه شرکت ها و کارخانجات هم می توانستند گروه هدف مناسبی برای خرید این دستگاه باشند. آنچه در نهایت اتفاق افتاد نیاز و خواست افراد بیشماری با اختراع این دستگاه برطرف شد.

اینکه برندهای معتبر لوازم خانگی چون: بوش، سامسونگ، ال جی، کنوود و... با توجه به نیاز بازار شروع به تولید انبوه ماشین ظرفشویی کردند و سعی کردند تا با ایجاد آپشن های مختلف، و بروز با تکنولوژی روز دنیا همگام شوند و با تصویر ذهنی مناسبی که در ذهن خریداران از خرید محصولات قبلی ایجاد کرده بودند  توانستند ماشین ظرفشویی را نیز با قدرت و استراتژی چتری محصولات تولیدی در ذهن خریداران حک کنند. در استفاده  از این دستگاه بی تاثیر نبوده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی و قطعات اصلی ماشین ظرفشویی:

تعمیر ماشین ظرفشویی، مانند هر نوع تعمیر دیگری نیاز به مهارت و تخصص دارد، شناخت دقیق قطعات و در دسترس بودن قطعات تعمیری نیز بر بهبود  تعمیر ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی دارد. انواع ماشین ظرفشویی تولید برندهای مختلف، تعمیر کاری را می طلبد که  تجربه و آشنایی کافی با قطعات تولیدی برند های مختلف ماشین ظرفشویی را داشته باشد. و در صورت نیاز به تعویض قطعه، استفاده از قطعه اصلی و فابریک در دستور کار مجموعه باشد.

 یک مجموعه مناسب برای تعمیر ماشین ظرفشویی:

زمانی که ماشین ظرفشویی دچار عیب و ایرادی می شود. تماس با یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی  متعهد،  و مشاوره  با افراد متخصص و ماهر می تواند نصف مشکل را حل کند. حال اگر مجموعه  تعمیری، خدماتی چون: ارسال متخصص به محل،  دریافت هزینه مناسب، تعمیر بدون جابه جایی،  نصب و سرویس ضمانت و .... را در دستور کار خود قرار دهد و رضایت صد در صد مشتری جز اهداف اصلی مجموعه باشد دیگر تعمیر ماشین ظرفشویی دغدغه بزرگی نخواهد بود.

  • وجود تعمیرکاران مجرب و متخصص با مهارت و توانایی بالا در تشخیصفوری ایراد ماشین ظرفشویی برای تعمیر
  • در واقع کادری با تحصیلات مرتبط در امور فنی و مهندسی
  • زمان تحویل، مهمترین نکته در تعمیر لوازم خانگی مخصوصا لوازم خانگی ضروری است. با جرات می توان گفت تعمیر به بهترین نحو ممکن ولی در مدت طولانی، برای خانواده های امروزی که زمان برایشان بسیار پر اهمیت است ممکن است رضایت بخش نباشد. در واقع در بین تمام مجموعه های تعمیر لوازم خانگی  مجموعه ای که توانسته است، مزیت رقابتی مناسبی را در مقابل سایر رقبا با انجام کار با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهد رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.
  • در صورت لزوم به تعویض قطعه، استفاده از قطعه اصلی و فابریک برای حفظ کیفیت دستگاه و حفظ طول عمر مفید دستگاه
  • تا جایی که امکان دارد تعمیر در محل انجام شود. و از حمل و نقل ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه خودداری شود. این امر حائز اهمیت است برای خانواده هایی که نگران آسیب دیدن دستگاه خود طی  نقل و انتقال هستند.
  • جابجایی قطعه ای که آسیب دیده و عیب دارد به تعمیرگاه بسیار بهتر از انتقال کل دستگاه می باشد.

 

  • در دسترس بودن قطعات اصلی و جانبی ماشین ظرفشویی
  • مهارت و توانمندی در تعمیر انواع ماشین ظرفشویی خانگی، رومیزی،ایستاده، ماشین ظرفشویی صنعتی و...
  • مهارت و توانایی در عیب یابی دقیق و فوری
  • آشنایی کامل کادر تعمیر، با انواع برندهای خارجی و داخلی
  • سرعت در ارائه خدمات و بدون اتلاف وقت، با توجه به اینکه امروزه ماشین ظرفشویی از وسیله تجملی به وسیله ضروری برای آشپزخانه تبدیل شده است.
  • نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی پس از تعمیر
  • ارائه ضمانت و گارانتی پس از تعمیر ماشین ظرفشویی، برای رضایت و رفاه حال مشتری و به دست آوردن اعتبار و اطمینان برای مجموعه

مشکلات متداول در انواع ماشین ظرفشویی:

باقی ماندن لکه ها روی ظروف بخصوص ظروف شیشه ای مثل لیوان و استکان

عدم تخلیه آب، جمع شدن آب در فضای ظرفشویی

خشک نشدن کامل ظروف

خرابی بورد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

پمپ موتور ماشین ظرفشویی  که عامل اصلی پرتاب محلول شستشو به ظروف می باشد.

پمپ تخلیه که مسئولیت  اصلی آن خارج کردن محلول شستشو است.

شیر برقی که کنترل و عبور آب را بر عهده دارد و متشکل از قطعات جانبی است.

هیدروستات ماشین ظرفشویی، که تنظیم سطح آب درون دیگ را بر عهده دارد.

فیلتر یا صافی ماشین ظرفشویی، که به طور مرتب آلودگی ها و خرده های غذا را در هر فرایند گردش چک می کند.

به طور کلی یک کادر حرفه ای  و با تجربه در  تعمیر ماشین ظرفشویی، حتما به ریزه کاری ها و مشکل ایجاد شده واقف است و بهترین راه را برای حل مشکل انتخاب خواهد کرد. این روزها کافی است تا وارد نت شوید و درخواست خود را مبنی بر تعمیر ماشین ظرفشویی اعلام کنید شاید صدها مجموعه تعمیراتی پیش روی شما باز شود. استفاده از نظرات کاربران و داشتن یک مزیت رقابتی با ارزش نسبت به سایر رقبا می تواند دلیل انتخاب شما باشد.

به نظر می رسد یک کادر مجرب و متخصص در تعمیر ماشین ظرفشویی، هیچگاه به دنبال یک مشتری دایمی نخواهد بود، زیرا  به خود باور دارد که وقتی تعمیری انجام می دهد مشتری سالها و با خیال راحت می تواند از دستگاه استفاده نماید. بلکه یک مجموعه تعمیری و یک کادر متخصص همیشه به دنبال رضایت صد در صدی مشتری و تبلیغات دهان به دهان مشتری راضی است، تا رضایت خود را مبنی بر کادر مجرب به دوستان و نزدیکان خود اعلام کند تا آنها نیز در صورت بروز مشکل بتوانند کادری متخصص و ماهر را در کنار خود داشته باشند.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ، تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

 

 

 

 

 

تماس بگیرید!!!