تعمیرگاه ونمایندگی مجازتعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

 نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات آاگ(AEG). تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

 

24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.تمامی تعمیرات با قطعات اصلی و تصمینی و درمنزل شما انجام میپذیرد.به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر کارشناسان ما درکمترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده وتعمیرات را به انجام خواهند رساند. نمایندگی تعمیرات مرکزی ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی آاگ  و سایر برندهای معتبر آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی و ایرانی می باشد.شما تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست از این قسمت میتوانید درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های مربوط به تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی،تعمیرات ماکروویو(ماکروفر)، تعمیرات کولرگازی و اسپیلت  که همگی با تجربه و فنی می باشند در محل حاضر شده و تعمیرات را در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

نگهداری و استفاده صحیح از ماشین لباسشویی آاگ

برای داشتن یک ماشین لباسشویی که به بهترین نحوه لباسهای شما را بشوید و در عین حال از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، دانستن و رعایت نکات زیر می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
▪ ماشین لباسشویی را در جایی قرار دهید که به شیر آب ، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.
▪ هرگز ماشین را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید، البسه باید به راحتی در آب حرکت کنند و آب را به خود جذب نمایند. پر کردن محفظه روند چرخش و خالی کردن آب را دچار اختلال میکند.
▪ هر برنامه لباسشویی، شرایط خاص خود را دارد، البسه دارای دگمه فلزی و زیپ باید جداگانه شسته شوند، البسه کمرنگ جدا و الی آخر.
▪ آب اضافه داخل محفظه را پس از هر شستشو خالی کنید (در ماشینهایی که درب آن از بالا باز میشود)، شستن هر روزه محفظه لزومی ندارد مگر اینکه در آخرین شستشو از سفید کننده یا ماده افزودنی مشابه استفاده کرده باشید.
▪ برای شستن اشیایی چون کفش، عروسکهای پارچه ای و مانند آن به موارد ذکر شده بر روی آنها توجه کنید تا آسیبی به کفش یا عروسک وارد نشود.
▪ پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آنها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید.
● بعضی از اشکالات رایج
اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی متوجه ایرادی شدید، وحشت زده نشوید و موضوع را فورا به موتور آن ارتباط ندهید، در بسیاری از مواقع، مشکل تنها در اثر یک ریزه کاری مانند محکم نبستن درب ماشین یا محفظه پودر صورت گرفته است. بعضی از مشکلات معمول و دلایل آنها از این قرارند :
▪ اگر ماشین پر از آب نمیشود، به احتمال زیاد لوله آب آن یا صافی رابط گرفته است، و با تمیز کردن مرتب صافی و برطرف کردن گرفتگی لوله، اشکال رفع خواهد شد.
▪ اگر کف صابون از محفظه پودر بیرون میزند، معمولا به خاطر ریختن پودر بیش از حد یا استفاده از پودری است که برای ماشین لباسشویی مناسب نیست.
▪ اگر ناگهان آب از ماشین سرازیر شد، قبل از هر چیز باید لوله فاضلاب را چک کنید که گرفته نباشد و در غیر این صورت به دنبال مشکل دستگاه بگردید.
▪ اگر چرخش ماشین صدای زیادی دارد، مشکل میتواند به یاتاقان مربوط باشد که علامت آن تشکیل لکه های زنگ زده در زیر و پشت دستگاه است و باید توسط متخصص تعمیر شود. اگر محفظه مشکلی نداشته باشد، منبع صدا میتواند یک جسم خارجی در بخش موتور یا پمپ باشد. اما قبل از اینها، باید از طراز بودن ماشین بر روی سطح زمین مطمئن شوید.
▪ گاهی البسه داخل محفظه به یکدیگر پیچیده و یک شکل توپی تشکیل داده، تعادل ماشین را بر هم میزنند، و اگر ماشین طراز قرار نگرفته باشد، این اتفاق موجب تکانهای شدید دستگاه میشود که با یک بار خالی و پر کردن، مشکل رفع خواهد شد.
● توصیه هایی برای صرفه جویی در انرژی مصرفی
▪ بیشتر البسه خود را با آب گرم (نه داغ) یا سرد بشویید و با آب سرد آب کشی نمایید. به این ترتیب در انرژی و پول صرفه جویی میکنید. از آب داغ تنها در زمانی که باید، استفاده نمایید. قرار دادن درجه ماشین از داغ به گرم، مصرف انرژی را به نصف تقلیل میدهد.
▪ به طور کلی، شستن یکباره البسه بیشتر، مقرون به صرفه تر از دو مرتبه شستن مقدار کمتری از البسه است.
▪ پودر را بیش از حد نیاز استفاده نکنید، کف زیاد از حد به ماشین فشار می آورد و انرژی بیشتری نیاز خواهد داشت.
▪ البسه را بیش از حد نشویید. پارچه های ظریف به زمان طولانی شستشو نیاز ندارند.
▪ پارچه های خیلی چرک را ابتدا خیس کنید. میتوانید برای این کار از برنامه خیساندن البسه استفاده کنید. به این ترتیب در یک دور شستشو و مصرف برق بیشتر، صرفه جویی کرده اید.
▪ از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی بپرهیزید. این ترکیبات گاهی بسیار خطرناک هستند، برای مثال سفید کننده ها در برخورد با صافیهای شیمیایی دستگاه، گازهای خطرناکی متصاعد میکنند.

 

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی آاگ از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید.در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز آاگ در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

 

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی آاگ ماشین لباسشویی

 

تعمیرات لوازم خانگی آاگ با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

تعمیرات لوازم خانگی آاگ,تعمیرگاه مجاز مرکزی آاگ,نمایندگی مجاز مرکزی آاگ,نمایندگی مجاز مرکزی aeg,تعمیرات لوازم خانگی aeg،نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ،لباسشویی آاگ،تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرات لوازم خانگی آاگ,تعمیرگاه مجاز مرکزی آاگ,نمایندگی آاگ،نمایندگی aeg،نمایندگی تعمیرات آاگ،نمایندگی تعمیرات aeg،نمایندگی مجاز مرکزی آاگ,نمایندگی مجاز مرکزی aeg,تعمیرات لوازم خانگی aeg

تماس بگیرید!!!