ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

 

ماشین لباسشویی های دوو ویژگی های متنوعی داشته که از آن میان میتوان انواع برنامه های شستشو، برنامه های ضد عفونی کننده و انواع تکنولوژی های ماشین لباسشویی را نام برد

همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز بسیار متنوع اند. ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم:

انواع برنامه های شستشو: برنامه های شستشو بسیار متنوع بوده و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با ویژگی هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ویژگی ها طرح ریزی شده که از میان آنان می توان به این برنامه ها اشاره نمود: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.

 

انواع حرکت های البسه: جهت هرچه نزدیک تر کردن شستشوی ماشینی به شستشوی دستی و برخورداری از بالاترین کیفیت شستشو، انواع برنامه های حرکت مختلف در ماشین لباسشویی ها در نظر گرفته شده است. جدیدترین لباسشویی ها از 6 حرکت (6 motion) متفاوت در سیکل شست و شو شامل حرکت آبکشی، پیچاندن، پله ای، تاب دادن، ساییدن و غلتاندن استفاده می کنند. در حرکت آبکشی، لباس ها دور دیگ چیده شده و می چرخند. در مرحله پیچاندن، لباس ها به طور گردشی دور هم می چرخند. در مرحله پله ای، تمام لباس ها به طرف بالای محفظه دیگ هدایت شده و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب دادن لباس ها از دو طرف بالا رفته و به سمت دیگر پرتاب می شوند. مرحله ساییدن همانند مرحله قبلی است با این تفاوت که لباس ها بعد از بالا رفتن به صورت چرخشی به سمت دیگر هدایت می شوند. در مرحله غلتاندن لباس ها به صورت مستمر دور هم می چرخند.   

صفحه نمایش دیجیتال: مرحله شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور، برنامه و دمای انتخابی ماشین لباسشویی را نشان می دهد.

شستشو با بخار: در این سیستم برای شستشوی لباس ها آب تبدیل به بخار شده و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن ها را نیز به همراه می آورد.

زنگ هشدار دهنده: این صدای زنگ در صورتیکه اشکالی در حین کار ماشین لباسشویی به وجود آید و همچنین زمانی که کار شستشوی ماشین به پایان برسد فعال شده و شما را حتی اگر در فاصله دورتری از آشپزخانه باشید، آگاه می سازد.

قفل کودک:  در صورتیکه فرزند کوچک در خانواده داشته باشید، امنیت خاطر شما را از بی خطر بودن دستگاه برای او، تأمین می نماید.

برنامه ضد چروک: با استفاده از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می کند. در نتیجه لباس ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن ها می شود.

برنامه تأخیر شست و شو: چنانچه می خواهید لباسشویی خود را در ساعات حداقل مصرف برق مانند نیمه شب ها فعال کرده و یا همزمان با اوقاتی که بیرون از منزل به سر برده یا در حال استراحت هستید شستشوی لباس های خود را هم انجام دهید، می توانید دکمه مربوط به این برنامه را فعال کرده و زمان آغاز و پایان کار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر خود را تنظیم  نمایید.

شستشوی سریع: می توانید برای شستشوی لباس هایی که چندان کثیف نیستند از برنامه های شستشوی سریع 30 دقیقه ای و حتی در برخی دستگاه ها 14 دقیقه ای استفاده کرده تا ضمن دسترسی سریع تر به لباس های تمیز خود، از اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود نیز بکاهید.

آب کشی تکمیلی: اگر پوست حساسی داشته و اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لا به لای لباس ها برایتان مهم است و یا اشتباهاٌ بیشتر از مقدار لازم در محفظه، ماده شوینده ریخته و نمی خواهید بر روی لباس هایتان رسوب کند، از این برنامه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود از هرگونه مواد، استفاده نمایید.

پیش شستشو: در صورتیکه لباس ها خیلی چرک باشند، استفاده ار این برنامه برخی لکه های لباس را قبل از شروع شستشوی اصلی، پاک می نماید.

ورودی جداگانه آب گرم و سرد: اگر در نزدیکی محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی شما شیر آب گرم وجود دارد، بهتر است دستگاهی با دو ورودی آب یا به اصطلاح دو شیر را خریداری کنید. در ماشین لباسشویی هایی که این قابلیت تعبیه شده است، چنانچه برای شستشو به دمای بالا نیاز باشد، می توان به جای استفاده مداوم از المنت برای گرم کردن آب از شیر آب گرم کمک گرفته و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.

برنامه شست و شوی اقتصادی: برنامه شستشوی اقتصادی که بیشتر برای لباسهای کتان و الیاف مصنوعی استفاده می شود از دمای حداکثر 60 درجه سانتی گراد آب استفاده کرده و اجازه می دهد 3 کیلوگرم لباس را با 30 درصد صرفه جویی در وقت و 40 درصد صرفه جویی در مصرف آب و برق در مقایسه با سیکل معمولی شستشو، بشویید .

موتور inverter direct driveاین موتورها فاقد تسمه هستند. با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive مستقیما دیگ را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پائین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند. همچنین حذف تسمه و تجهیزات جانبی علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش می دهد. ظرفیت شستشوی بالاتر نیز سبب می گردد در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی شما بتوانید حجم بیشتری از البسه را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه، به راحتی و با مصرف انرژی کمتر شستشو دهید.

تمیزکن خودکار ماشین لباسشویی: با استفاده از این برنامه، شوینده های باقی مانده در لوله ها و مخزن لباسشویی با استفاده از آب داغ تمیز شده و از اختلال عملکرد دستگاه به دلیل وجود رسوب در آن، جلوگیری می شود. این برنامه برای جلوگیری از صدمه احتمالی به البسه فقط زمانی عمل می کند که دستگاه کاملاٌ خالی است.

بوزدایی با استفاده از هوای داغ: این قابلیت با استفاده از هوای گرم و بدون استفاده از مواد شوینده یا خیس کردن لباس، بوی نامطبوع لباس ها مانند بوی سیگار، دود، غذا و ... را برطرف می نماید.

 

تکنولوژی اکو بابل (ecobubble) : با استفاده از این تکنولوژی، از طریق تزریق هوا به آب و مواد شوینده، کف ساخته می شود. سپس این کف کاملاٌ لباس ها را در بر گرفته و مواد شوینده ای را که کاملاٌ در آن حل شده اند، به خوبی داخل الیاف لباس ها فرو می برد. بنابراین لباس ها بدون نیاز به دمای آب بالا، سریعتر و عمیق تر شسته می شوند. از عمده ترین مزیت های این تکنولوژی آسیب کمتر البسه، مصرف انرژی بسیار کمتر و سر و صدای کمتر ماشین لباسشویی به دلیل درگیری کمتر اجزای مکانیکی آن را می توان نام برد.

انواع سنسورها: برای حداکثر راحتی و نیز کارایی بهینه ماشین لباسشویی، انواع سنسورهای هوشمند متفاوت مانند سنسور اندازه گیری وزن لباس، سنسور میزان لرزش، سنسور تشخیص میزان کف و مواد شوینده ممکن است در دستگاه تعبیه شده باشد.

تکنولوژی مصرف انرژی صفر در حالت استندبای: ماشین لباسشویی مابین سیکل های کاری دستگاه، مقداری انرژی مصرف می کند. با استفاده از این تکنولوژی مقدار مصرف انرژی در این حالت به صفر رسیده و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

هیتر سرامیکی: در مناطقی که املاح آب زیاد است و یا بعبارتی آب سخت دارند، املاح موجود در آب موجب فرسایش هیتر شده و نهایتا طول عمر آن را به ۴ سال کاهش می دهند. اما در هیترهایی که پوشش سرامیکی دارند، املاح آب نمی توانند ایجاد رسوب کنند که بالطبع موجب افزایش طول عمر هیتر می شود. همچنین از آنجا که این هیترها سریعتر گرمایش ایجاد می کنند، برق کمتری نیز مصرف می نمایند.

 

سیستم شستشوی گردبادی (tornado power): با استفاده از این سیستم، آب از جهات مختلف جریان یافته و وارد لباس ها می شود. همچنین مالش لباس ها نیز به نرمی صورت می گیرد. در نتیجه این سیستم با بهبود مراحل شستشو و آب کشی، نه تنها به تمیزی هرچه بیشتر لباس ها کمک می کند، بلکه باعث می شود لباس ها کمتر درهم پیچیده شده و ظاهر مناسب خود را حفظ نمایند.

 

سیستم خشک کن air turbo: در این سیستم جریان هوای گرم برای خشک کردن لباس ها به سیستم خشک کن اضافه می شود. با استفاده از این سیستم، لباس ها به ویژه لباس های نازک، به محض خارج شدن از ماشین لباسشویی آماده اتوکشی هستند. جریان هوای گرم همچنین به خشک شدن دیگ لباسشویی نیز کمک کرده و مانع ایجاد کپک در آن می شود.

سیستم محافظتی DIM )Digital Invertor Motor): موتورهای مجهز به اینورتر دیجیتال، نسبت به موتورهای متداول در ماشین‌ لباسشویی ها، با حرارت بسیار کمتری کار می‌کنند و به این دلیل، مصرف انرژی پایین‌تری دارند. جدا از بحث مصرف کمتر انرژی، وجود قطعات متحرک کمتر به معنای عمر بیشتر این موتورها است. علاوه بر این، موتورهای دارای اینورتر دیجیتال با صدای کمتری به کار می‌پردازند. با این حساب، شما می‌توانید حتی در شب هم از ماشین لباسشویی استفاده کنید، بدون آنکه مزاحمتی برای دیگران ایجاد شود.

سیستم هیدرواکتیو: با استفاده از این سیستم آب از چندین مجرای متفاوت به طور همزمان وارد شده، عمیقاٌ در لباس ها نفوذ می کند که هم تمیزی بیشتر و هم به دلیل شستشوی سریعتر و راحت تر، صرفه جویی بیشتری را در مصرف انرژی به همراه می آورد.

سنسور لرزش: در موتورهای بدون تسمه سنسوری وجود دارد که مقدار گردش، سرعت دور موتور و لرزش را کنترل می کند. در نسل جدید ماشین لباسشویی ها از یک سنسور دیگر هم استفاده شده که بعد از شناسایی مقدار لرزش آن را به حداقل می رساند.

برنامه ضد حساسیت (skin wash): این برنامه مواد حساسیت زای موجود در برخی لباس ها را با توجه به دما و نحوه شستشو از لباس ها شسته و از بین می برد.

سیستم baby careاین برنامه آزردگی پوستی کودکان را در نتیجه باقیماندن ماده لباسشویی ، کاهش می دهد. شستشو با دمای بالا و آبکشی های اضافی تضمین می کند که هیچگونه پودر لباسشویی بر روی لباس کودکان باقی نماند.

سیستم air wash: این قابلیت انقلابی درعرصه مقابله با بوهای نامطبوع و چروک لباس میباشد که عوامل آلرژی زای میکروسکوپی، باکتریهای مضر و میکروبها را کاملا از بین می برد. دراین سیستم لباسهایی که قبلا شسته و در اثر استفاده مکرر، به بوی نامطبوع آغشته شده اند، بدون استفاده از آب و مواد شوینده با قراردادن در کوران هوای داغ ضدعفونی شده و ضمن از بین رفتن چروکها، بوهای نامطبوع نیز از بین میرود.

سیستم شستشوی intensive wash: هنگامیکه لباس ها بسیار کثیف شده اند و نیاز به شستشوی بیشتری دارند، شما می توانید با فشردن این دکمه، مدت چرخش برای هر چرخه را افزایش دهید که باعث می شود لباس ها تمیز تر شسته شوند.

 : DOS  (intelligence dosage system) در ماشین لباسشویی های معمولی از هر 10 بار استفاده از مواد شوینده و یا نرم کننده، 9 بار میزان مواد شوینده و یا نرم کننده بدرستی محاسبه نشده است که همین امر سالیانه موجب اتلاف حجم قابل ملاحظه ای از آب و یا ماده شوینده و نرم کننده می شود. با استفاده از سیستم منحصر به فرد و هوشمند تنظیم میزان مصرف مواد شوینده، سالیانه 11 لیتر مایع شوینده و حجمی معادل 58 وان حمام پر آب صرفه جویی می شود. به این ترتیب با استفاده از این تکنولوژی و با پر کردن مخزن مایع شوینده، دستگاه شما به طور هوشمند میزان مورد نیاز ماده شوینده و یا نرم کننده را اندازه گیری می نماید. با استفاده از این سیستم حدوداٌ تا 20 شستشوی بعدی نیازی به افزودن شوینده نخواهد بود.

عملکرد freshen up: این عملکرد کارآمد مناسب شستشوی حجم کمی از البسه بدون استفاده از مواد شوینده بوده و برای البسه ای با میزان کثیفی پایین مانند البسه آغشته به بوی نامطبوع سیگار مورد استفاده قرار می گیرد. مدت زمان آن فقط 20 دقیقه بوده و به این ترتیب در مصرف انرژی ماشین لباسشویی نیز صرفه جویی می کند.

 

تعمیر ماشین لباسشویی , تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ , تعمیر ماشین لباسشویی ال جی , تعمیر ماشین لباسشویی آبسال  , تعمیر ماشین لباسشویی ارج , تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا , تعمیر ماشین لباسشویی حایر , تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما , تعمیر ماشین لباسشویی آاگ , تعمیر ماشین لباسشویی بوش , تعمیر ماشین لباسشویی دوو , تعمیر ماشین لباسشویی کنوود , تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت , تعمیر ماشین لباسشویی آریستون  , تعمیر ماشین لباسشویی اوشن   , تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ,تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ, تعمیر ماشین لباسشویی بکو  , تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی   , تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس ,تعمیر ماشین لباسشویی هوور, تعمیر ماشین لباسشویی کندی ,تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه

 

Article Type: 
تماس بگیرید!!!