راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

برای خرید ماشین لباسشویی باید ابتدا به سوالاتی پاسخ دهیم.

چند كیلویی می‌خواهید؟

اولین موضوعی كه برای خانم‌ها مهم است كم‌صدا‌بودن و بدون لرزش‌بودن این دستگاه است پس حتما باید از اجناس اصلی او خریداری كنید كه ضمانت‌نامه داشته باشند. درون ماشین لباس‌شویی صفحه‌ای استوانه‌ای شكل قرار دارد از جنس آلومینیوم فشرده و سبك كه روی آن آج‌های بسیار زیاد قرار گرفته‌اند برای شست‌وشوی لباس‌ها. اگر این استوانه با فشار دست عقب و جلو شود و تكان‌های شدید بخورد پس حتما موقع كار كردن سروصداهای زیادی به پا می‌كند. ماشین‌های لباس‌شویی از 3 مدل 5، 7 و 14كیلویی تشكیل می‌شوند. پرفروش‌ترین نوع این اجناس 5 كیلویی است زیرا ابعاد آن مناسب طراحی همه آشپزخانه‌هاست اما اگر نفرات خانواده شما بیش از آن است كه یك ماشین 5 كیلویی طی 2‌روز لباس های انباشته شده را تمیز كند حتما از ماشین‌های 7كیلویی استفاده كنید زیرا با انتخاب مدل‌های‌ 5 كیلویی حتما باید از ماشین 2بار استفاده كنید و در نتیجه شاهد بالاتر رفتن مصرف برق ماهانه‌تان خواهید بود. ماشین لباس‌شویی در حجم 12كیلویی هم در بازار پیدا می‌شود كه البته این مدل بیشتر در كارخانه‌ها، خشك‌شویی‌ها و باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود.

بهترین برندهای دنیا

از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای دنیا می‌توان برندهای (ایندزیت، ال‌جی، سامسونگ و وستینگ‌هاوس) را نام برد. تمام این اجناس كارایی‌های یكسانی دارند به جز 2 مدل 2010 و 2011 ایندزیت و سامسونگ اما برای جلب توجه مشتری از آپشن‌ها و دكمه‌ها و مانیتورهای زیبا استفاده می‌كنند مثل لمسی بودن آن‌ها و پرنور بودن صفحه‌های نمایش. در حقیقیت این ویژگی‌های ظاهری بیشتر نمای ظاهری ماشین‌های لباس‌‌شویی را متفاوت می‌كنند بنابراین اگر دنبال كارایی بهتر هستید درگیر رنگ و طرح نشوید!

لباس‌‌تان چروك نمی‌شود

برند ایندزیت در سال ‌2011 یكی از بهترین مدل‌های خود را معرفی كرد. این ماشین لباس‌شویی نه‌تنها لباس را تمیز می‌كند بلكه آن را كاملا خشك كرده به‌طوری كه دیگر لازم نیست آن را روی طناب آویزان كنید. در حالت خشك‌كن این مدل، حرارت همراه با سرعت و چرخش بالا طوری تنظیم شده كه لباس را كاملا خشك می‌كند البته این حرارت به لباس‌های ابریشمی و پلاستیكی آسیب می‌رساند اما در مورد لباس‌های نخی‌تان نباید نگران باشید و همه چیز را به ماشین لباس‌شویی بسپارید از شست‌وشو گرفته تا خشك كردن آن‌ها‌؛ به عبارت دیگر این ماشین لباس‌‌شویی، لباس را برای‌تان هم می‌شوید و هم خشك می‌كند بدون این‌كه چروك شود!

 

جنس را انتخاب كنید بقیه را به ماشین بسپارید

برند سامسونگ در ماشین لباس‌شویی مدل2011 خود، نقص مدل ایندزیت را تكمیل كرد. آپشنی كه این برند از خود ارائه داد اینگونه بود كه شما جنس پارچه موجود در ماشین را انتخاب می‌كنید و خود دستگاه به‌صورت اتومات حرارت را نسبت به آن تنظیم می‌كند تا به لباس آسیب نرسد. با این آپشن نه‌تنها لباس‌های ابریشمی و پلاستیكی بلكه حتی می‌توانید عروسك و كتانی و... را هم در ماشین به‌راحتی بشویید.

 

سال 91 نقره‌ای بخرید!

درسال 90 بیشترین فروش را رنگ سفید یخچالی داشت اما فروشندگان پیش‌بینی كرده‌اند در سال جدید رنگ نقره‌ای محبوب‌تر جلوه می‌كند و انبار مغازه‌های خود را از این رنگ پر كرده‌اند البته رنگ‌ زرشكی با طرح گل كه یكی از مدل‌های شناخته شده برند ال‌جی‌ است هم طرفداران خاص خودش را دارد؛ در سال90 خیلی از خریداران سراغ این رنگ رفتند اما این طرح با وجود طرفداران بالا هنوز نتوانسته برای بازار فروش رنگ سفید یخچالی یك رقیب به شمار بیاید.

 

آبسال، نماینده محبوب ایرانی‌ها

در میان برندهای ایرانی كه ماشین لباس‌‌شویی تولید می‌كنند باید به برند آبسال اشاره كنیم. آبسال بهترین برند ایرانی است كه ماشین‌ لباس‌‌شویی‌هایی با قیمت مناسب و كیفیت بالا در بازار عرضه می‌كند. پرفروش بودن این برند بسیار قابل توجه است تاجایی كه به گفته فروشندگان این كالا آمار فروش آبسال با برندهای ال‌جی و وستینگ‌هاوس رقابت می‌كند. این برند در ابعاد 3، 5، 7 و 14 كیلویی عرضه می‌شود و نه تنها روی كم‌صدا بودن موتور دستگاه تاكید دارد بلكه از نظر ظاهری و زیبایی هم در بین برندهای ایرانی حرف اول را می‌زند.

در انواع رنگ

ویژگی ماشین‌های لباس‌‌شویی ال‌جی سرعت‌ بالای آن‌هاست. به‌طور كلی سرعت بالای این دستگاه یكی از مزیت‌های این برند است كه موردتوجه همه قرار گرفته. خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه آن در دست شركت گلدیران است و ‌همین ضمانت‌نامه آن را در بین برندهای دیگر معروف ساخته است. حداقل 2سال ضمانت از بهترین مزیت‌های این برند است. رنگ‌بندی متفاوت نسبت به بقیه برندها نیز این اجناس را محبوب ساخته است. برند ال‌جی تا دل‌تان بخواهد طرح و نقش در رنگ‌های مختلف تولید كرده كه همین تنوع انتخاب را مشكل می‌كند.

دستگاه‌هایی با عمر طولانی

برند بوش (Bosch) هم از بهترین برندهای دنیاست كه طرفداران خاص خود را دارد. این برند، ماشین لباس‌شویی‌های خود را در ابعاد 5 و 7 كیلویی به بازار عرضه می‌كند؛ 25 سال سابقه كار این برند است كه در 10 سال گذشته بهترین تولید را در بین سال‌های عمر خود داشته است. مدل‌های طراحی این برند بسیار زیاد و جالب است و هر خریداری با دیدن آن تمایل به خرید آن پیدا می‌كند. عمر طولانی دستگاه‌های بوش از مزیت‌های این برند است كه قابل تحسین است.

 

Article Type: 
تماس بگیرید!!!